Lehdistötiedote Finnclean 2017

Vuonna 2016 tuli 25 vuotta Soft Protector Oy:n perustamisesta. Yritys on tullut tunnetuksi innovatiivisista ja toimivista suoja- ja pesuaineistaan Softcare tuotemerkillä.

Suomi 100 vuotta – Soft Protector Oy jo 25 vuotta kotimaista laatua sekä toimivia, turvallisia ja ympäristöystävällisiä tuotteita

Siivousalalla kustannukset ovat aina tarkkailun alla. Kukaan ei halua maksaa liikaa. Usein kysymys on myös siitä, hankitaanko halvempaa tuotetta ja kulutetaan enemmän aikaa, vai hankitaanko laadukkaampaa, toimivaa ainetta ja saadaan oikeasti puhdasta ja nopeammin. Liian usein säästetään väärässä paikassa. Nyt laadukasta siivousta saa myös vähemmällä työllä!

Kevään 2017 suurin uutuus on täysin uudenlainen vesipohjainen suoja-aine kaikenlaisille tekstiileille ja nahkapinnoille. Uusi vesipohjainen suoja toimii nyt yhtä hyvin kuin entinen alkoholipohjainen. Suuret kansainväliset asiakkaamme ovat todenneet suojauksen pudottavan tekstiilien pesua ja ylläpitokustannuksia jopa 80%! Suojaus Softcarella kannattaa.

Uudet Softcare kodinhoitotuotteet perustuvat vallankumoukselliseen puhdistusteknologiaan, jolla voidaan korvata vahvat liuottimet ja muut erityisen haitalliset ja emäksiset ja happamat ainesosat. Tuotesarja sisältää kovien pintojen, uunin, grillin, takkalasin ja noenpesuaineet. Rakennusalan ammattilaisille on uretaanin- ja liimanpoistoaineet sekä maalien, graffitien ja lateksipensselin puhdistusaineita.

Uusi liuotinaineeton sarja täyttää vaativatkin ympäristövaatimukset ja on helppo ja tehokas käyttää. Tämä on tulevaisuuden teknologiaa saatavilla tänään. Tuotteet ovat myös käyttäjilleen turvallisia ja hajusteettomia.

Softcare Power Wash, Takkalasin ja noenpesuaine, Grillinpesuaine ja Kylpyhuoneen puhdistusaine – tehokasta puhdistusta eri pinnoille nyt kevään messuilla. Softcare Power Wash on erittäin tehokas rasvaa ja likaa irrottava pesuaine. Tuote on vesipohjainen eikä se vahingoita pestäviä pintoja. Takkalasin ja noenpesuaine on erinomainen takkalasien ja takan pintojen puhdistukseen suunniteltu aine. Se sopii myös esimerkiksi saunatilojen noen poistoon. Se irrottaa tehokkaasti pinttyneen noen ja muun lian pois naarmuttamatta lasia tai pintaa. Grillinpesuaine on jokaisen grillaajan tehokas apu niin kotona kuin mökilläkin. Softcare Kylpyhuoneen puhdistusaine on erittäin tehokas laattojen, kylpyhuoneiden ja vessojen pesuaine. Sillä irtoaa hyvin kalkki sekä saippua- ja kosmetiikkajäämät. Tuote ei ole hapan eli se ei vahingoita laattojen saumoja.

Softcaren tuotteilla pidät myös ravintoloiden ja työpaikkojen kesäkalusteet kauniina

Nykyään kesäkalusteet ovat muovia ja kangaspehmusteita suositaan. Softcare-sarjasta löytyy tuotteet kaikenlaisten kesäkalusteiden hoitoon. Muovisten kalusteiden pöytien pinnat likaantuvat ja niihin jää helposti myös rasvajälkiä kuumasta ruoasta. Softcare Muovipuun suoja estää lian tarttumisen ja lämpöjäljet. Softcare-tuotteilla saat puhtaaksi myös homeiset pinnat.

Lisää tietoa uusista tuotteistamme saat nettisivuilta ja messuosastoltamme A 645. Tervetuloa!