Lehdistötiedote 11.5.2016

Soft Protector Oy on juuri tuonut markkinoille uuden sukupolven vallankumouksellisen puhdistusteknologian ensimmäisenä Pohjoismaissa. Tuotteet perustuvat keksintöön, jolla voidaan korvata vahvat liuottimet ja korkean pH:n ainesosat. Tämä uusi liuotinaineeton, vesiohenteinen tuotesarja täyttää vaativatkin ympäristövaatimukset ja on helppo ja tehokas käyttää. Kyse on tulevaisuuden kemiasta!

Uutta luontoystävällistä teknologiaa jokaisen arkeen

Sarja sisältää tuotteita sekä kuluttaja- että ammattilaispuolelle. Tuotteet tulevat myyntiin aluksi rautakauppoihin. Kuluttajille suunnatuista tuotteista löytyy oma pesuaineensa monille kodin ongelmakohdille. Esimerkiksi palaneelle grillille, vaikeasti likaantuneille kylpyhuoneen kaakeleille, terassille ja uunille löytyy omat tuotteensa. Myös takkalasi voidaan puhdistaa noesta ja liasta lasia naarmuttamatta sille tarkoitetulla täsmätuotteella. Sarja sisältää myös erikoispesuaineen, Softcare Power Wash, joka on tarkoitettu kaikille kodin koville pinnoille, myös lattioille.

Remontoijille ja ammattilaisille löytyy puolestaan poistoaineita uretaanille ja liimalle sekä puhdistusaineet maalille, graffiteille ja lateksipensseleille.

Soft Protector Oy on Espoon Nupurissa toimiva perheyritys, joka on perustettu vuonna 1991. Softcare-merkki tunnetaan kaikissa Pohjoismaissa erityisesti suojaus- ja hoitotuotteistaan, joiden markkinaosuus on Suomen huonekalukaupassa 80 %. Yritys on aina panostanut korkeaan laatuun, käyttöturvallisuuteen ja luontoystävällisyyteen – raaka-aineet, pakkaukset ja toimintatavat valitaan aina niin, että ne kuormittavat ympäristöä mahdollisimman vähän. Yritys täyttää tänä vuonna 25 vuotta. Uudella tuotesarjallaan Soft Protector Oy haluaa paitsi juhlistaa pitkää taivaltaan, myös osoittaa olevansa edelleen tuotekehityksen kärjessä ja korostaa luonnonsuojelun merkitystä yhtiön toiminnassa:

Meille luontoystävällisyys, tuotteidemme turvallisuus ja suomalaisuus ovat arvoja, joista haluamme pitää kiinni myös tulevaisuudessa.”