Lehdistötiedote Habitare 2015 Softcare-osasto: 6k121

Soft Protector Oy on suomalainen kemian alan vientiyritys. Softcare-tuotesarjasta löytyy sopiva tuote kaikille kodin pinnoille, tekstiileille, asusteille sekä nahalle. Tuotekehityksemme tavoitteena on helppokäyttöisyys, turvallisuus ja luontoystävällisyys.

Vuoden 2015 uutuus on lämpöaktivoituva, vesipohjainen Softcare Suojaus. Se sopii hyvin tekstiilihuonekaluille ja muille sisustustekstiileille. Se on myös erityisen sopiva kaikille asusteille. Kaikki tekstiilikuidut kestävät vähintään 135 C asteen lämmön ja siten normaali silitys, hiustenkuivaaja, lämpöpuhallin tai mikrokuitusukalla varustettu höyrypesuri lämmittävät sopivasti ja helposti. Lämmitykseen riittää tavallinen silitysaika. Kaikki arimmatkin kuidut kuten silkki kestää tämän. Tämä suojaus toimii yhtä hyvin kuin perinteinen alkoholipohjainen Softcare Suoja. Tämä on todella helppo tapa saada hyvä suojaus.

Softcare_Tekstiilihuonekalujen_hoitopakkaus_tuotteet_v

Helppous on päivän vaatimus. Softcare-tuotteet ovat tehokkaita ja helppoja käyttää. Kaikista tuotteista on käyttöohjevideo YouTubesta ja QR-koodi. Jatkuvasti kasvava trendi on kierrätys ja luonnon säästäminen. Suojaus vaikuttaa suoraan positiivisesti molempiin. Suojatut pinnat säilyvät olennaisesti pitempään hyvännäköisinä ja vähemmän likaantuvina. Tämä vaikuttaa suoraan luontoon; vähemmän pesuaineita, vähemmän tekstiilien kulutusta ja pidempää hyvännäköistä käyttöikää. Puhumattakaan pienemmästä työmäärästä, mikä vähentää olennaisesti siivoukseen ja tahranpoistoihin käytettyä aikaa. Lisäksi kaikki Softcare –tuotteet ovat ympäristölle ystävällisiä. Softcare Pesuaineet ovat todella tehokkaita ja helposti huuhtoutuvia.

Suosittelemme myös ulkokalusteiden puhdistamista ja suojaamista ennen talvisäilytystä. Hoidettuina kalusteet ja pehmusteet on paljon mukavampaa ottaa keväällä käyttöön. Hoidettuina ne myös säilyvät pitempään hyvännäköisinä ja helppohoitoisina.