Lehdistötiedote FinnBuild 2016 Softcare osasto: 6k74

Kemikaalien käytöstä johtuvat allergiat ja muut vaivat yleistyvät lähes epidemian lailla. Soft Protector on 25-vuotisjuhlansa kunniaksi kehittänyt käyttäjilleen turvallisten ja silti puhdistusteholtaan ylivoimaisten puhdistusaineiden sarjan.

SUOMALAINEN PUHDISTUSAINEINNOVAATIO:
Uutta vesipohjaista puhdistusteknologiaa nyt myös rakentamisen ammattilaisille

Kemikaalien käytöstä johtuvat allergiat ja muut vaivat yleistyvät lähes epidemian lailla. Suomalainen Soft Protector on 25-vuotisjuhlansa kunniaksi kehittänyt käyttäjälleen turvallisten ja silti puhdistusteholtaan ylivoimaisten puhdistusaineiden sarjan.

Tekstiilien suojausaineiden markkinajohtajana tunnettu Softcare-sarja on kasvanut uusinta puhdistusteknologiaa edustavilla puhdistustuotteilla. Tuotteet perustuvat tarkasti valittuihin vesipohjaisiin raaka-aineisiin, jotka liottavat tehokkaasti rasvaa, erilaista likaa ja jopa alkydimaaleja ja bitumia. Käyttöturvallisuuden lisäksi tuotteita kehitettäessä on kiinnitetty erityistä huomiota ympäristöystävällisyyteen. Kaikki uutta teknologiaa edustavat aineet hajoavat luonnossa 28 päivässä.

Täsmätuotteita sekä kotiin että rakennustyömaille

Uudesta tuotesarjasta parhaimman vastaanoton ovat tähän mennessä saaneet Takkalasin ja noen pesuaine, Kylpyhuoneenpuhdistusaine sekä erikoispesuaine Power Wash, joka sopii kaikille koville pinnoille.

Erityisesti rakentajaa kiinnostavia tuotteita ovat Uretaaninpoistoaine, jolla uretaaniroiskeet lähtevät helposti erilaisilta pinnoilta, Maalinpoistoaine, jolla saa poistettua liuotinpohjaisen maalin ja Liimanpoistoaine, joka irrottaa liimatahrat ja tarrat tehokkaasti. Lisäksi sarjasta löytyy lateksirullalle ja pensselille tarkoitettu pesuaine, joka irrottaa kuivuneenkin lateksimaalin kahden tunnin vaikutusajalla.

Kiinteistöalan ammattilaisille on juuri lanseerattu vesiohenteinen Graffitinpoistoaine, joka irrottaa graffitit ja muut töhryt turvallisesti, mutta yhtä tehokkaasti kuin liuotinpohjaiset vastaavat tuotteet.

Softcare-puhdistusteknologia valloittaa maailmaa

Soft Protector on löytänyt kasvupolkunsa valmistamalla ympäristöystävällisiä, tehokkaita täsmätuotteita sekä kuluttajille että ammattilaisille. Suomalaista puhdistus- ja suojausteknologiaa viedään yli 25 maahan ja yli puolet yrityksen liikevaihdosta tulee jo viennistä.

Uusien Softcare-tuotteiden päämyyntikanavat ovat rautakaupat, päivittäistavaramyymälät ja yhtiön oma verkkokauppa. Finnbuild-messuilla 12.–14.10. Softcaren osasto on 6K74.