Lehdistötiedote Rakenna ja Sisusta messut 2017: Softcare osasto D/37

Soft Protector Oy on tuonut viime vuonna markkinoille uuden liuotinaineettoman, vesiohenteisen tuotesarjan rautakauppoihin, joka täyttää vaativatkin ympäristövaatimukset ja on helppo ja tehokas käyttää.

Uutta vesipohjaista puhdistusteknologiaa rakentamisen ja sisustamisen ammattilaisille

Sarja sisältää tuotteita sekä kuluttaja- että ammattilaispuolelle. Kuluttajille suunnatuista tuotteista löytyy oma pesuaineensa monille kodin ongelmakohdille. Uudesta tuotesarjasta parhaimman vastaanoton ovat tähän mennessä saaneet Takkalasin ja noen pesuaine, Kylpyhuoneen puhdistusaine sekä erikoispesuaine Power Wash, joka sopii kaikille koville pinnoille. Remontoijille ja ammattilaisille löytyy puolestaan poistoaineita uretaanille ja liimalle sekä puhdistusaineet maalille, graffiteille ja lateksipensseleille.

Softcaren kalusteiden hoitotuotteiden sarja täydentyi uusilla vesipohjaisilla suojilla ja hoitopakkauksilla. Tuotteet perustuvat uuteen vesipohjaiseen teknologiaan, jolla saavutetaan vielä aikaisempaakin parempi tehokkuus, käyttöturvallisuus ja ympäristöystävällisyys.

Uusien Softcare-tuotteiden päämyyntikanavat ovat rautakaupat, päivittäistavaramyymälät, huonekaluliikkeet ja yhtiön oma verkkokauppa. Rakenna ja Sisusta-messuilla 10.–12.2. Softcaren osasto on D/37.