Lehdistötiedote Mökki & Meri messut ja Kevätmessut 2017

Suomi 100 vuotta – Soft Protector Oy jo yli 25 vuotta kotimaista laatua sekä käyttöturvallisia ja ympäristöystävällisiä tuotteita. Vuonna 2016 tuli 25 vuotta Soft Protector Oy:n perustamisesta. Yritys on tullut tunnetuksi innovatiivisista ja toimivista tuotteistaan Softcare tuotemerkillä.

Vuonna 2016 tuli 25 vuotta Soft Protector Oy:n perustamisesta. Yritys on tullut tunnetuksi innovatiivisista ja toimivista Softcare tuotteistaan.

Kevään 2017 suurin uutuus on täysin uudenlainen vesipohjainen suoja-aine niin ulko- ja parvekekalusteiden pehmusteille kuin myös sisäkalusteille. Siitepölykausi on kärsimystä allergikoille, mutta kun tekstiili on suojattu, ei siitepölyhiukkaset tartu kankaisiin ja ne on helppo pölyttää puhtaiksi puhumattakaan likaantumisesta. Kun lika ei pääse tarttumaan, ovat päälliset helppohoitoisia.

Uudet Softcare kodinhoitotuotteet perustuvat vallankumoukselliseen puhdistusteknologiaan, jolla voidaan korvata vahvat liuottimet ja muut erityisen haitalliset ainesosat. Tuotesarja sisältää kodin kovien pintojen, uunin, grillin, takkalasin ja noenpesuaineet. Remontoijille ja ammattilaisille on uretaanin- ja liiman poistoaineet sekä maalien, graffitien ja lateksipensselin puhdistusaineita.

Uusi liuotinaineeton sarja täyttää vaativatkin ympäristövaatimukset ja on helppo ja tehokas käyttää. Tämä on tulevaisuuden teknologiaa jo nyt.

Softcare Power Wash ja Takkalasin ja noenpesuaine sekä Grillinpesuaine – tehokasta puhdistusta kodin eri pinnoille nyt kevätmessuilla

Softcare Power Wash on erittäin tehokas rasvaa ja likaa irrottava pesuaine. Tuote on vesipohjainen eikä se vahingoita pestäviä pintoja. Lisäksi tuote puhdistaa tehokkaasti.

Takkalasin ja noenpesuaine on erinomainen takkalasien ja takan pintojen puhdistukseen suunniteltu aine. Se ei naarmuta lasia ja irrottaa samalla tehokkaasti jopa pinttyneen noen ja muun lian pois. Grillinpesuaine on jokaisen grillaajan tehokas apu niin kotona kuin mökilläkin.

Softcaren tuotteilla pidät myös kesäkalusteet kauniina

Nykyään kesäkalusteet ovat muovia ja kangaspehmusteita suositaan. Softcare-sarjasta löytyy tuotteet kaikenlaisten kesäkalusteiden hoitoon. Muovisten kalusteiden pöytien pinnat likaantuvat ja niihin jää helposti myös rasvajälkiä kuumasta ruoasta. Softcare Muovipuunsuoja estää lian tarttumisen ja lämpöjäljet. Softcare-tuotteilla saat puhtaaksi myös homeiset pinnat.

Lisää tietoa uusista tuotteistamme saat nettisivuilta www.softcare.fi ja messuosastoltamme C/15 Mökki & Meri messuilla Turussa 31.3-2.4.2017 ja 6g40 Kevätmessuilla Helsingissä 6.-9.4.2017.  Esittämällä lehdistökorttisi, saat osastoltamme valitsemasi tuotteen mukaasi. Tervetuloa!

Lisätietoa ja kuvia voit pyytää myös:
Sini Lehtonen
sini@www.softcare.fi